Taitei de casa

15 septembrie 2010 |

Ziceam candva in trecut ca nevoia te impinge la cunoastere? Perfect adevarat. Tocmai ce voiam sa pregatesc o supa, cand mi-am dat seama ca nu am taitei (iar galuste nu prea stiu sa fac). Fiind duminica, deci magazine inchise, ori gaseam o solutie pentru taitei, ori renuntam la supa. Si uite asa am scotocit dupa o reteta de taitei de casa. Ingredientele de mai jos produc o cantitate suficienta pentru o supa de 10-12 persoane :)


Ingrediente
 - 1 ou
 - faina
 - sare

1 Batem oul cu sare.

!!! Adaugati sare suficienta dupa gust, altfel taiteii vor iesi nesarati. Pentru 1 ou am folosit 1 lg de sare.
2 Adaugam treptat faina peste oul batut si amestecam. Continuam sa adaugam faina pana cand obtinem consistenta de aluat ce poate fi modelat.
3 Modelam aluatul sub forma de bila, il acoperim si il lasam deoparte timp de 20-30 minute.
4 Presaram faina si intindem aluatul cat mai subtire posibil.
5 Taiem aluatul in fasii de latime preferata (sau folositi masina de paste, daca aveti una).

Sfat: pentru a taia fasii drepte puteti utiliza un obiect cu muchie dreapta (eu am folosit un tocator).
6 Taiteii-s gata! Ii putem lasa la uscat sau ii putem folosi proaspeti in supa.

Pofta buna!

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...