Mini-chifle pizza

6 iulie 2010 |

Cele mai interesante retete se descopera atunci cand nu ai prea multe ingrediente la dispozitie sau incerci sa te limitezi strict la ce ai prin dulapuri / frigider. Asa am ajuns eu sa dau peste reteta de pizza sub forma de chifle. Imi place foarte mult ideea aceasta si cred ca e ideala pentru o excursie ca alternativa la clasicul sandwich.

Ingrediente
- o bucata aluat de pizza
- mozzarella/cascaval
- umpluturi dupa gust: salam, sunca, piept de pui, legume, masline, etc.
- parmezan - optional
- ulei de masline

1 Intindem aluatul de pizza si il taiem in patratele.
Punem in centrul fiecarui patratel de aluat ingrediente dupa gust. Eu am pus ce am gasit prin frigider si care se preta la aluat de pizza :D (mozzarella, salam, masline).
2 Incepem sa asamblam chifla. Pentru aceasta impreunam colturile opuse doua cate doua.
3 Si iata cum am obtinut prima chifla.
4 Asezam chiflele intr-o tava si lasam la crescut pentru cca. 20 minute.
5 Ungem chiflele cu ulei de masline si presaram pe deasupra parmezan. Introducem tava in cuptorul preincalzit la 200 grade Celsius.
6 Lasam la copt pana cand chiflele capata o culoarea aurie (cca 15-20 minute). La final scoatem tava din cuptor si o lasam la racit.

Pofta buna!

5 comentarii :

  1. am facut si mi-a placut si o sa mai fac

    RăspundețiȘtergere
  2. am facut si mi-a placut si o sa mai fac

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca ti-au placut si asteptam sa ne zici care e umplutura ta preferata :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Aluatul de pizza e din comert?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel de l-am folosit eu nu - l-am facut in casa, insa nu am apucat sa-l fotografiez la momentul respectiv. Insa cu siguranta merge folosit si cel din comert.
      Daca vrei sa prepari acasa aluatul de pizza iti recomand cursul acesta de pe craftsy.com. Eu am incercat deja aluatul napoletan si iese bestial.
      Iar daca incerci chiflele, astept cu nerabdare feedback-ul tau.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...