Bento #42

29 ianuarie 2013 |

4 portii mititele intr-o singura cutie. O alta cutie!

Cum nu reuseam sa potrivesc formele astea cu 5 colturi in niciun fel in cutia mea alba si rotunda, a trebuit sa gasesc o alternativa. Am scotocit un pic dulapurile din bucatarie si am dat peste o cutie goala de ciocolata cu dimensiuni perfecte pentru ce-mi trebuia mie.Iupiiii!!!

Am tapetat-o frumusel cu folie de aluminiu (ca s-o protejez de eventuale pete de mancare) si am asezat portioarele una cate una (stelutele sunt forme de briose, din silicon). Imi place mult cum a iesit!
Stelutele din cutie

  • varza calita
  • placinta cu iaurt si ciuperci
  • 1/2 rosie
  • crema cruda de ciocolata decorata cu (un strop) de fulgi de nuca de cocos

Iata cum arata cutia gata de plecare. Nici urma ca inauntru s-ar afla altceva decat ciocolata, nu-i asa ? :)




O zi delicioasa va urez!


Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...